A garancia időn túli laptop szerviz haszna egy taxisofőr számára

Nem mindig könnyű ám a hivatásos sofőrök élete. Tudom, hogy úgy néz ki, mi akkor dolgozunk, amikor akarunk és, hogy két húzósabb este után bevethetjük a jól megérdemelt pihinket és megvan a rendes fizu egész hétre, de ez azért nem így működik. Pláne igaz ez azok számára, akik reptéri fuvarokat is vállalnak. Ez ugyanis nem arról szól, hogy órák hosszat cirkulálunk a városban és arra várunk, hogy valaki leintsen minket. Ilyenkor előre egyeztetett időpontban megyünk szállunk ki az ügyfélért. Nagyon fontos a pontosság és ráadásul a létező összes időpont előfordulhat, amikorra kérnek minket.

Ez elég sok sofőr számára frusztráló és nem szeretik az ilyen munkákat vállalni, de engem kifejezetten megnyugtat, hogy fel tudok állítani némi rendet a munkámban. Szeretem, ha valamit előre lehet tudni. Szeretem a kiszámítható dolgokat. Olyan ez, mint a garanciális idő az elektronikai eszközök esetében. Vagy az autóm karbantartásának észben tartása. Minden eszközömnél, kiváltképp a laptopom esetében, tudom, hogy meddig vihetem vissza a boltba javításra.

De mi a helyzet a garancia időn túli laptop szerviz esetében? Ugyanis a reptéri transzferek után tudom, hogy mi lesz a dolgom a továbbiakban, hogy melyik területet kapom meg, hol fogok utasokat felvenni, vagy keresni a következő pár órában. Viszont, ha lejárt a laptopom garanciája, hol találok egy normális helyet, ahol jó áron javítják meg nekem a laptopomat?

garancia időn túli laptop szerviz

Bár az én munkámhoz nem szükségszerű egy laptop üzemeltetése és fenntartása, a magánéletemben mégis nagy szerepet játszik ez a gép. Természetesen vannak napok, amikor be sem kapcsolom, mert a munka miatt csak a mobilomat használom és nincs időm, hogy a laptopon szórakoztassam magam, de amikor megtehetem, akkor igen is nagyon tud hiányozni.

Ezzel a problémával szembesültem két héttel ezelőtt, mikor egy nyugis estén szerettem volna megnézni a kedvenc sorozatom következő részét, de laptopom nem akart engedelmeskedni sehogy sem. Sajnos a garancia időn már bőven túl voltunk, ezért nem tudtam hirtelen, hogy kihez is fordulhatnék. Felhívtam a felnőtt fiamat, hátha át tud jönni hozzám, hogy megnézze mi lehet a baj.

Ő viszont azt mondta nekem, nagyon bölcsen egyébként, hogy mivel nem profi és csak kisebb dolgokat tud elvégezni a gépeket, jobb, ha nem nyúl hozzá, hanem elviszem valami profi céghez, ahol foglalkoznak garancia időn túli laptop szervizzel is. Hát mondom, pont ez a lényeg fiam!, hogy fogalmam sincs hova vihetném. Erre gyorsan elküldte nekem a PcMentor boltjainak címeit. Elrebegtem legőszintébb hálaimáimat és megnéztem, mikorra tudnám beütemezni a meglátogatásukat.

Szerencsém volt, mert másnapra épp a pesti bolt közelében volt egy fuvarom, úgyhogy úgy időzítettem, hogy fél órával előbb indultam, hogy be tudjam dobni a laptopomat. Megnéztem a honlapjukat is a bővebb tájékozódás érdekében és szerepelt rajta egy térkép, hogy mi módon a legopcionálisabb megközelíteni őket. Abszolút minden információt feltüntettek az oldalukon, nagyon jól lehetett tájékozódni rajta. Külön tetszett benne az, hogy a laptopokat érintő különböző problémákra egyesével is rákérdeztek. Ez hatalmas segítség az olyan egyszeri felhasználók számára, mint amilyen én is vagyok.

Utólag aztán kiderült, hogy azzal a plusz fél órával kicsi túl is lőttem a dolgon, de munkámból adódóan is megtanultam, hogy jobb az, ha 20 percet várok az ügyfelekre, mintha nekik kell rám várni 1 percet is akár. A boltban egyébként nagyon örültek, hogy először hozzájuk fordultam, ahelyett, hogy a fiammal elkezdtük volna megpiszkálni a gépet. Sajnos, ez sokszor nagyobb problémát eredményez, mint amekkora eredetileg volt. Úgyhogy a hiba ellenére jól indult a beszélgetés a szerelő és köztem. Nagyon hitelesen és számomra is érthetően elmagyarázta, hogy mi lehet a probléma gyökere és nagyjából arról is tájékoztatott, hogy előreláthatólag mit kell majd rajta javítani.

A pontos munka érdekében azonban ott kellett hagynom rövid időre, hogy utána járhassanak, nem áll-e más is a működésképtelenség hátterében. Én ennek nagyon örültem, mert megnyugtatott a tudat, hogy egy teljes körű átvilágításban részesítik a laptopomat, így elkerülhető lesz, hogy sűrűn kelljen felkeresnem szervizeket. Miután meghagytam az elérhetőségeimet, izgatottan vártam, hogy mikor keresnek fel újra.

Sokáig nem is kellett várnom, másnap már telefonáltak egy árajánlattal és egy időponttal, hogy mikorra tudnák elkészíteni. Emellett készséggel elmagyarázták és kibővítették az előző napi beszélgetésünket a laptopommal kapcsolatban.

Összességében minden nagyon flottul működött ennél a szerviznél és roppant módon meg vagyok velük elégedve. Megfizethető áron és rendkívül precízen dolgoznak, ráadásul nagyon fontos a számukra, hogy az ügyfeleik fontosnak érezzék magukat. Nem volt az az érzésem, hogy csak a laptopom állapota érdekelte őket, hanem az is lényeges volt neki, hogy én a továbbiakban elégedett legyek a működésével. Erre egyébként a javításra adott 12 hónap garancia is kitűnően rámutat. A kollégáimnak is elmeséltem, hogy mi történt a laptopommal és ők is kíváncsian követték az eseményeket. Józsi kollégám pedig már el is vitte fia laptopját hozzájuk, mert mint mindenki, ő is a kiváló és megbízható munkát szereti.